"... var det nån som sa."

Haft en rätt bra helg ändå! Igårkväll träffade jag min Bea och vi drack god chailatte på Espresso House. Finns typ inget bättre, vi är verkligen i himlen när vi smaskar i oss allt gott skum på toppen, mmåh... Vi hade tjejsnack, satt och pratade om psychomännikskor och jag fick ett äpple av henne. Sedan lärde hon mig tre nyptekniker, så nu kan jag nypas i självförsvar. Enligt mig är det en väldigt underskattad metod, men inte desstu mindre användbar! Bea nöp mig för att visa och det gjorde jätteont! Så se upp.. Och tack Bea för tipsen, du är bäst!

Sedan var vi tvungna att skiljas åt för jag skulle på bio med Joachim som hade två biljetter till Alice i Underlandet. Tycker filmen var himla bra faktiskt, jättefin. Vi såg den i 3D med, så det var fräckt. Jag är nöjd.

  
<3<3<3<3<3


Idag har jag och min syster hälsat på våran söta lilla fina mormor, som är lite halvsjuk nu. Men vi hade det trevligt ändå, satt och pratade och hon lagade världens godaste ungerska tomatsoppa till oss.

Sen fick jag hundramiljoner små väskor av mormor. Eller tretton var det, men sjukt många ändå. Hon vet att jag älskar väskor, så hon bad mig titta igenom alla hennes. Seriöst, mormor har för mycket saker! Hon gråter typ av glädje så fort vi vill ha något, så hon kan bli av med det. Så därför kunde jag med gott samvete säga vilka jag tyckte var snygga, så fick jag dom!! Haha var så glad, för hon hade sjukt många fina. Lilla mormor, världens bästa. <3 

  






Massa fint!! Fast haha, kommer aldrig använda alla väskorna, dör. Och tänk att jag typ valde ut kanske en fjärdedel av vad hon hade också.. Hehe. <3

  
Smaskmumsslurp, gottgott.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: beabea

hoppas du använder dig av nypteknikerna nu!

du är bäst. älskar att vara med dig och din fitta.

fina väskor, fusk... puss

2010-03-07 @ 19:00:11
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: Becca

ÅH! Skicka en liten väska till mig? :D Hihi. LYX

2010-03-07 @ 21:14:44
URL: http://onefivesix.bloggagratis.se
Postat av: Cornelia

Åh gud va fina väskor :O

fuskigt lilla du ;)

2010-03-08 @ 19:22:00
URL: http://oklipptversion.devote.se
Postat av: Malin

tre nyptekniker låter ju inte helt fel; värsta superdupersjälvförsvar :D (perfekt när man inte klarar av någonting annat)



och väskor <3<3

åh.

jag vill också ha en mormor med en massa väskor!

2010-03-08 @ 20:35:41
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: jessica

ååh söta väskooor! :D

2010-03-08 @ 23:51:50
URL: http://jesscab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0