you have your reasons and I have mine


Häj!

Solen har lyst lite idag (förutom imorse när det ösregnade och mitt paraply gick sönder, asbra) och jag har varit glad. Först jobbat och sen lekt med Linda. Vi åkte till Frölunda Torg och hon letade efter en bikini och jag tittade efter en vårjacka. Hittade en också, skitnöjd. Och en söt och fin klänning. Värtvärtvärt. Sen hann jag inte hem och äta så jag fick åka till träningen skithungrig. Men överlevde. Sen kom jag hem och åt för mycket. Buhu, fan inte lätt. :( 

Nu är jag mätt och onöjd. Therese mobbar min musik och jag längtar till helgen, orka att det bara är måndag.... Imon ska jag klippa mig lite, bara litelite. Det börjar bli så långt och fult, jag vill ha det kort och fint. Kul att klippa sig tycker jag. Skönt. Och man känner sig ny och fräsch. Hehe.. Typ. Eller nåt.

Aa men nee, häjdo vinkvink ska göra nåt vettigt nu.

Kommentarer
Postat av: beabea

har hittat nåt vi är olika med!

håret, jag haatar att klippa mig, du gillar det. jag gillar att ha långt hår, inte du. . vi är nog inte samma person längre. aja, hejdå (hehheheh skämt)

2010-03-29 @ 23:21:22
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: michaela

haha nej fan är det sant? :( kanske inte ska klippa mig imon då, kanske är det finare med långt hår kanske är det inte kul att klippa sig kanske hatar jag saxar och sånt kanskekanske kanske.....

2010-03-29 @ 23:24:26
URL: http://understarlight.blogg.se/
Postat av: jossekatt

"(förutom imorse när det ösregnade och mitt paraply gick sönder, asbra)" hahahaahahahahaaha ::

DET BORDE BLI HELG NUUUUUUUU, VI SKA HA DET VÄRLDENS BÄSTA. puss finaste tjejen <3<3<3<3

2010-03-29 @ 23:36:46
Postat av: jelena

detta kommer låter as knäppt haha men jag drömde om dig och bea inatt.. det var fint!!

2010-03-30 @ 13:06:59
URL: http://cristoforisdream.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0