another sunny day

Tja. Ska hem till Linda snart. Äta middag, förfesta, gå ut. Pusspuss blir nog bra. Jag har en rosa tröja på mig. Känner mig inte helt rätt, typ utklädd. Men mamma sa att jag var söt så då är det nog så. Har massakerat min vänstra tumnagel också, när jag rakade benen i duschen. Råkade ha min tumme lite i vägen och så ba swosch, det gick så fort. Rakbladet fastnade i nageln och jag drog och oj, aj.. blodigt. Sen fick jag duscha med en hand så jag inte skulle få massa tvål och schampo i såret. Svårt, men det gick.

Nej, nu finns det nog inget mer att säga. Hejdå, ha en fin lördag. Synd bara att vädret inte är fint, jättefult är det. Hejdå igen, puss.


Kommentarer
Postat av: beabea

mmm gör det!

vill du kanske ses imorgon eftermiddag?<3saknar dig

2010-05-08 @ 16:52:38
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0