åska

Idag har jag träffat Linda. Vi fikade på stan och sen gick vi i alla affärer som finns och jag köpte för mycket kläder. Jag får såna ryck ibland, att när jag väl har börjat köpa för mycket så kan jag liksom inte sluta. Det känns som att då är det lika bra att passa på och bara GO FOR IT! Köpa allt i min väg. Typ lite som när man äter nåt onyttigt: har man väl satt igång kan man lika gärna fortsätta tills allt är slut hehe. Passa på, utnyttja tillfället, stänga av alla förnutiga tankar. Aa.. ni fattar. 

Jag köpte lite smink med, och ett jättefint ljusrosa paraply som påminde om godis. Det kom väl till användning sen när det började ösregna på vägen hem. Det var jättemysigt att gå och lyssna på regnet, fast rätt jobbigt att skorna läckte, plaskplask. Åskade gjorde det också, mysigt det med.


Bäst <3

Asfin klänning!

Rätt så fin klänning.

Ganska vanlig klänning, men fin ändå. Och ett sött linne.

Enkel kjol. Rött läppstift och brun ögonskugga.

Detta var då vad jag fick med mig hem, plus paraplyt. Kanske inte ser  mycket ut, men jag lovar, vissa grejer var rätt dyra så i slutändan sved det i alla fall.. Men jag är nöjd, och lönen kommer ju snart så ingen panik här inte!

Nu har jag ont i magen. Ska gå och dö lite. Hejdå, trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Gillar den blommiga klänning-blusen :) Synd att jag har helt fel kropp för att ha något sånt. Men med shopping är jag precis likadan, väldigt osvensk och olagom :D

2010-05-22 @ 00:34:30
URL: http://popflopp.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

åh, jag har också en sån där grå med rosa blommor på! ^^

puss! :*

2010-05-23 @ 12:57:01
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0