äh

Var på megaloppisen i Majorna idag med min syster, träffade Andreas, fick nya skoskav och fyndade kattörhängen och en topp för sammanlagt 55 kr. Bjöd på fika, träffade Elaine senare på kvällen och vi gick och såg Sex and the city 2 på bio. Jag tyckte inte den var bra.

Dagens gulligaste var när en liten pojke på bordet mitt emot vårat där vi satt och åt, började sjunga "Här kommer Pippi Långstrum" när han fick se mig. Sedan satt han och log blygt och fnissade och tjuvkikade på mig och jag log tillbaka och svängde på mina Pippi- toffsar som jag hade dagen till ära, för att jag inte orkat fixa håret på morgonen. Hehe, så sött var det.




Nu mår jag dåligt så ska lägga mig under täcket och lyssna på musik. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Loppis är så roligt - spceillt när man fyndar! Tyvärr har jag inte besökt någon loppis de senaste åren...

Söt pojke. Du var väldigt gullig i toffsar. (a)



Kram

2010-06-04 @ 23:52:29
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0