everyday is like sunday

Hej hallå. Åkte ju hem till Linda på Landet igår. Vi lagade mat och förfestade med hallondrinkar och cider. Gott och trevligt. Sen träffade vi Anton och åkte till Saturn, det var säsongsavslutning där. Pratade med bra folk som vanligt och fick se när Anton dansade Ian Curtis- dansen, asbra var det. Han sålde tvättmedel till mig också, jätteduktigt. Och just det, på dansgolvet fick jag en lapp av någon, skitromantiskt! Men sen försvann han som ett spöke, buhu. 

Jaja, kvällen slutade med att jag åkte hem och sov hos Linda. Imorse åt vi ostmackor och tittade på TV. Sen beställde jag bussen och åkte hem med en asläskig busschafför. Han undrade vart jag hade varit och sen typ började han berätta om när han själv vart ute och massa sånt, typ: "Ja, jag minns ju en gång när jag blev jättefull och vaknade upp hos nån tjej..." blablabla så berättade han om massor av sina one night stands och konstiga grejor och jag ba "Hm, aha okej... hehe jaaa.." OBEHAGLIGT! Jag vill väl inte höra om vad han tycker om tjejerna han knullar, han ba "Hon var inte så bra i sängen men min kompis tyckte det så vi bytte hehehe" OKEJ! Nej, dra. Jag gick av på min hållplats efter vad som kändes som hundra år, och sen skyndade jag mig hem. Han gav mig tipset att testa ALLT, jag ba tacktack.........


Hos Linda


Lappen åh

Överlag, en bra helg. Puss hejdå.


Kommentarer
Postat av: beabea

haha läskigt allting

2010-05-09 @ 23:32:10
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0