yes

Regnar ute som vanligt, fan vad opepp jag blir av regn ööööööäääh. Vill slå det, slå allt. Men ska iväg och träffa Anton snart. Kan slå honom då kanske? Kanske.. Vi ska köpa godis och sen ha filmkväll i alla fall. Jocke kommer också, coolt. Blir säkert mer pepp då, och det passar ju faktiskt med regn på filmkvällar, så ska nog inte vara så arg. Hm.

Mycket filmkvällar den här helgen!! Men det är kul, hehe. Film är bra. Och fina människor är bäst. Jag gillar det. Nu ska jag försöka piggna till. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: jessica

Stackars er i södra sverige! På Åland har vi typ 20 grader, har legat ute och jobbat på brännan hela dan ;) Känner mig nästan elak som kastar den infon i ansiktet på dig, men å andra sidan låter det supermys med en regnig filmkväll...



kramkram!

2010-05-15 @ 13:52:52
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0