I came here with a load and it feels so much lighter now I’ve met you

Trots att det bara är ca. 2 timmar sedan du åkte så saknar jag dig redan hur mycket som helst. Och jag fryser och önskar att du var här och byggde koja med mig igen. Och åt godis och gjorde sopbilen. Och tramsade. Och promenerade och tittade på julbelysningarna och fick snö i ögonen och värmde händerna.

Lyssna på musik, titta på film. Äta barnpizza och pastasallad. Handla. Virra runt på Eketrä. Gå nere i hamnen, dricka öl. Göra absolut inget. Prata, andas, titta, le. Känna efter och känna att det känns så väldigt bra bara. Allt. Allt blir så fint med dig. Och jag saknar dig som sagt. Men om två veckor ses vi igen. Och jag längtar men jag är inte ledsen nu. Bara lite tom. Och trött.

Ska sova. Godnatt.






<3 

Kommentarer
Postat av: beabea

fint.

ses snart då...

2010-11-29 @ 12:50:03
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: jessica

"and honey, you should know / that I could never go on without you" ... Favvislåt, mmm.

2010-12-01 @ 22:46:59
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0