you make me feel like I am fun again

Åh. Hej. Känns som hundra år sen jag skrev nåt här, men det var väl kanske bara fem dagar eller så. När jag tänker efter. Men aa, lite länge är det ändå, men har liksom inte haft tid. Har varit asupptagen på sistone ja. 

I tordags efter jobbet var jag på en himla bra föreläsning om autism. Jag vill ju jobba med autistiska barn så det var hur intressant som helst! Men jag kom hem rätt sent. Och så var jag tvungen att packa då, för på fredagen efter jobbet skulle jag åka till Elias. Och jag började jobbet klockan sex, så var tvungen att gå upp klockan fyra. Inte en lugn stund blev det med andra ord.

Så åkte jag till Elias då. Åt asgod middag med hans familj, promenerade, kollade på film. Lite så. På lördagen sov vi för länge men det gjorde inte så mycket. Åkte och handlade. På kvällen skulle Elias och hans familj iväg till några dom kände så jag chillade ensam hemma hos honom. Spännande var det. Kollade typ 6 avsnitt av How I met your mother och försökte sova lite. Åt sallad, duschade, lyssnade på Kent och tittade i gamla skolkataloger heh. Var rätt fint, fast det var ändå finast när Elias kom hem igen.

På söndagen åkte vi på bilutflykt till Hässleholm och hälsade på Josse som flyttat. Det var hur najs som helst att få träffa henne igen, även fast det bara var typ två veckor sen sist vi sågs. Världens bästa tjej är hon. <3 Men vi kunde inte stanna överdrivet länge, tyvärr. Efter ungefär två timmar var vi tvungna att åka igen eftersom det ju är en bit mellan Malmö och Hässleholm. Jag och Elias körde hem i regnet och lagade den godaste pastasalladen vi någonsin lagat.

Och igår. Igår blev jag sjuk och spydde överallt. Spydde nästan inne på Willy:s, aspinsamt och jobbigt var det. Och skittråkigt. Elias fick ta hand om mig och jag bara förstörde alla våra planer buuh. Men när jag skulle ta tåget hem mådde jag i alla fall lite bättre så det gick bra. Fast är ändå hemma från jobbet idag. Tycker jag förtjänar det, få vila ut lite. Mår inte illa längre men känner mig konstig i hela kroppen.
 


Nu är jag glad och ledsen samtidigt. Äter choklad och känner att jag egentligen bara vill gå och borsta tänderna. Det är inte alltid lätt uuh..

(Förutom när jag är med dig, puss)

Kommentarer
Postat av: beabea

<3

får ses i veckan!!!

2010-11-16 @ 22:51:32
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: jossekatt

du är världens bästa och det var bästa att ni kom hit. stackars lille sjuktjejen. bli frisk och kom och lek med mig <3<3<3

2010-11-17 @ 01:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0