linddaa

Träffade min Linda idag efter jobbet. Var typ över en månad sen sist vi sågs, helt galet! Har saknat henne skitmycket verkligen, uuh.. Så det var välbehövligt! Och bäst, som alltid. <3 
Först gick vi i stan och jag köpte hårspray och hårfärg och annat sånt nödvändigt. Sen åkte vi hem till hennes nya hus (hon har precis flyttat) och lagade tacos, drack vin och kollade på skräckfilm. Jag var överdrivet lättskrämd idag, hoppade till hela tiden och gömde mig under en filt. Det var awesome!

Och alldeles nyss blev jag körd hem av Lindas supersnälla pappa. Och nu har jag precis lagt mig i min säng, helt trött, nästan död.. Men jag får inte ge upp och somna riktigt än för snart ska Elias ringa och göra min kväll ännu lite mer fulländad än vad den redan har varit. Puss gånger tusen på det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0