kjelle

Snögubbsbyggande på dagisgården idag. Och jag var glad fast jag mest fick snö i ögonen och inte kunde se nåt. Klockan två slutade jag och på busshållplatsen hem mötte jag en full, gammal man som kallade mig lilla hjärtat och berättade att han hade jättemånga byxor hemma, så det gorde inget att han nyss hade halkat och fått hål på de han hade på sig, han kunde slänga dem utan problem, sa han. "Vad skönt" sa jag. "Ja, föfan!" sa han. Hehe. Sen kom bussen.

Nu har jag sovit, ätit, färgat om håret och gosat med katten. Är på ovanligt bra humör denna kväll. Måste vara något jag har att se fram emot eller så. Kanske att det är fredag snart? Kanskekanske.. antagligen. Heh. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, vilken tur att han hade så många byxor! :D är allt bra me dig annars sötis?

2010-11-10 @ 21:45:00
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0