ENjacka

Köpte den snyggaste vinterjackan någonsin idag. Stört snygg är den, nästan löjligt. Tyvärr kan jag inte visa er för jag hittar inte min kamera och någon mobil har jag ju som sagt inte för tillfället. Suckstön. En fin halsduk hittade jag också. Gud, allt är så fint verkligen. Blir lite jobbigt.. Allt är så fint men jag kan inte dela med mig av det! SUCK igen. Måste ta tag i det här verkligen..

I alla fall, nu sitter lilla Josse på tåget tillbaka till skåne. Saknar henne redan. Saknar Elias med. Måste ringa honom NU (snart). Är så mätt så att jag skulle kunna avlida verkligen. Och är så trött så jag nästan vill gråta en skvätt. Livet är allt annat än lätt den här söndagskvällen.. Men samtidigt så är livet rätt fint just nu. Och jag är ledig imon, yes! Och mitt hår är helt äckligt av för mycket hårspray, uuh.

Och jag har verkligen inget mer jag känner att jag vill dela med mig av just nu så hejdåhejdåhejdå.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag kommer till göteborg första dagarna i december, ska vi seees då hjärtat?! <3

2010-10-31 @ 21:25:57
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/
Postat av: jossekatt

tågresan hem var fan döden :( men på sista tåget hittade jag en tidning med en håkanintervju i. den tog jag bara för att hämnas! jag hatar sj.

jackan var verkligen den finaste någonsin!! halsduken med. du vet vems blogg jag ska läsa nuuuuuu <3<3<3<3 glöm inte vår kommentar.

pusspusspusss

2010-11-01 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0