uäh

Jobbar. I köket. Skulle skära tomat och paprika men skar mig bara i tummen. Kom massa blod och det fanns bara askonstiga plåster så det var ingen succé. Men det löste sig. Nu finns det 12 små skålar med grönsaker och för tillfället kokar jag ris. Spännande va? Mm, vet. Men jag har så sjukt tråkigt verkligen. Och matbilen är försenad. Och jag är grinig och har ont i min rygg, av ingen anldening alls. Tant..

Ikväll ska jag träna. Hoppas de här veckan går fort. Hatar alla tråkiga, meningslösa skitdagar. Puss.

Kommentarer
Postat av: jessica

oh, puss på dig som sätter ord på den allmäna känslan av meningslöshet och ilska mot universum. Och oktober, speciellt mot oktober.

2010-10-11 @ 16:29:28
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0