ont uuh

Idag har jag haft för mycket tid till att tänka. Det har resulterat i att jag har blivit övertygad om att jag måste ha någon ashemsk sjukdom. Att jag tappar så mycket hår till exempel.. Jag har alltid gjort det, men nu är det fan extremt! Skitjobbigt och äckligt och fult. Eller att jag har så ont i ryggen hela tiden, eller har haft det de senaste veckorna i alla fall. Lätt en tumör. Jag blir orolig på riktigt och måste kolla upp det här. Det är nåt fel på mig, jag känner det. :((( Cancer kanske? I hela kroppen. Misstänker det..

(Eller bara dålig hårkvalité och dålig hållning? Men man vet aldrig!)

Imon ska jag jobba i alla fall, tack och lov. Då hoppas jag att jag får nåt annat att tänka på, hehe.

---

Dagens sämsta: Att tiden gått så fruktansvärt långsamt och att jag inte har gjort något vettigt alls.
Dagens bästa: Att prata med Elias. <3

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0