jagochcornelia mhm


Hej! Idag träffade jag Cornelia och vi gjorde viktiga grejer. Bokade tider och kontrollerade saker och så (PRIVAT hehe), och sen så hämtade jag ut min och min systers biljetter till Håkan som spelar på Scandinavium snart. Super!
Sen så gick jag och Cornelia och fikade i Haga. Jag åt fetaostsallad, skitgott. Varit sugen på fetaost hela veckan nu, så tyckte det var dags. Vi satt och myste ute först men sen så gick vi in ändå, det går inte att ignorera kylan längre.. buuh.

Efter fikan hade vi tänkt åka förbi Bengans och kolla lite på Kristian Antilla som spelade och signerade där idag, men vi hann inte. Tiden gick hur fort som helst, helt galet. Och vid halv sju skulle Cornelia åka och kolla upp en annons hon sett i Metro om att de söker hårmodeller till en grej som ska vara i helgen. Så då gjorde vi det. Och Cornelia som har sjukt fint hår blev såklart vald och ska nu få bli klippt, färgad och fixad. Awesome! Jag satt som den snälla vännen jag är och väntade på henne i typ 50 minuter medan hon fick all den information som behövdes. Sedan åkte vi hem, poff.

Det har varit en bra dag, jag är nöjd. Och snart är det fredag, ännu nöjdare yay! Puss godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: terris

nämn inte mig, ne, gö inte det?!?!?!

2010-10-01 @ 11:12:35
URL: http://linneatherese.devote.se
Postat av: michaela

ne varför skulle jag?!?!?

2010-10-01 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0