Tidsfördriv 8

Värsta känslan?
Ångest, att känna sig ensam trots att man inte är ensam, frustration.
Bästa känslan?
När man lyckats med något man inte trodde man skulle lyckas med, att känna sig behövd.
Din första tanke när du vaknar?
Vad är klockan? Måste kissa! Jag vill dö. Är det lördag? Bara en halvtimme till… (Rätt olika med andra ord)
Har du någonsin varit kär?
Ja
Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Lite tavlor, några vykort. En klocka
Vad har du under sängen?
Inget
Ser på?
Star Wars. Eller ska se ikväll. Äta chips också kanske? Kan passa på när jag ändå har mens. Då får man ju äta allt woho.
Lyssnar på?
Just nu: The Cure
Skriv något smart!
Ne
Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Död: Min farfar
Levande: Kungen kanske??
Vad vill du bli när du blir stor?
Förskolelärare/specialpedagog/personlig assistens på en resursförskola för autistiska barn. <33<3 (Vill bli snygg med)
Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Vet ej.
Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Kan inte komma på något. Kanske inte varit med om något sånt där himlastormande skitlyckligt ögonblick som är värt att minnas? Bara helt vanliga småglada stunder lite då och då.
Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Jag skulle inte vilja vara världsmästare i något. Gillar att vara dålig.
Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Ingen. Skulle däremot vilja att vissa kroppsdelar var lite mindre.
Vilken superhjältekraft vill du ha?
Flyga, laserögon och kunna smyga jättejättetyst.
Vad är du beroende av?
Inget egentligen. Skulle nog kunna ta bort det mesta om jag verkligen ville.
Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Någon att prata med.


Kommentarer
Postat av: Malin;

Att vara behövd är bäst (bekräftelsebehov eller vad? Uh)



OCH DU; du behöver inte bli snygg. Du är det redan!



Svar; Vad var det för kurs du hade tänkt att läsa hörredu? (och attans att du blev sjuk och inte kunde åka, det hade varit himla fint att bara få ge dig en kram eller något)



Och du (jag upprepar mig); tack för att du tror på mig. Du är fin. <3

2010-09-18 @ 20:27:59
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: jessica

DU ÄR REDAN SNYGG, PUCKO!<3

2010-09-18 @ 22:22:04
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: Sara

som de andra redan skrivit; DU är redan snygg! och jättesöt och fin. så det så!



Svar; nej men jag tänker inte börja svälta igen, aldrig! men jag kan gå ner i vikt på ett mer hälsosamt sätt. tack för att du bryr dig så.

puss

2010-09-19 @ 22:16:20
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0