alla vill ha hela världen


Hade ett skitfint halsband på mig idag som alla barnen på dagis blev lite förtrollade av. Är själv rätt nöjd med det faktiskt. Köpte det i fredags då jag hade tråkigt när jag väntade på Elias buss. Hoho.

Nu äter jag rostad majs och planerar med Josse att i framtiden starat vårt eget dagis. Jag lovar, ni kommer vilja att era barn går hos oss. Detta blir ett dagis liiite utöver det vanliga. Vill inte avslöja för mycket men säger bara bubblor, klubbor och sugrör (överallt)!

Får se hur det blir med Gävle imon förresten. Känner att jag börjar dra på mig något, är inte helt kry. Hoppas inte det blir värre bara. För har verkligen peppat att träffa Kajsa! Det skulle vara så sjukt bäst i hela världen att få göra det. Är det inte typ.. snart 3 år som vi har haft kontakt med varandra över internet? Hade så väldigt gärna velat ge dig en kram i verkligheten nu. Så håller mina tummar att jag vaknar upp pigg imon!

Annars är det mesta bra. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: jossekatt

hahahahahaha, vårt dagis kommer bli bäst i hela världen!!! våra barn måste också gå där. Allas barn ska gå där :D

pusspuspusspusspusspusspuss finaste tjejen <3<3<3

2010-09-14 @ 22:39:24
URL: http://lickthespark.bloggplatsen.se
Postat av: Kajsa

krya krya krya, du får inte bli sjuk! vi måste ses, och ja; gud vad länge vi har pratat med varandra över internet, det är på tiden att vi ses nu (egentligen för länge sen)! <3

2010-09-15 @ 10:02:55
URL: http://kajsaaandersson.blogg.se/
Postat av: Sara

jag hoppas att du inte blir sjuker så du inte kan åka till Gävle! jag skickar över lite friskhetsvirus till dig. ;)

Puss

2010-09-15 @ 18:58:17
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0