stenbrott

Hej! Jag har precis ätit lite soppa till frukost/lunch. Det var skitgott, älskar det. Nu skriver jag på en superviktig uppgift. Det är nämligen såhär att imon är det barnkonferens på jobbet (nej jag får inte vara med på den) och jag blev tillfrågad av deras specialpedagog att skriva lite om ett barn som är i behov av extra hjälp, och helst en personlig assistent. Eftersom jag varit så mycket med honom och eftersom det märks att han trivs med mig (hihihihihihihihiigh) så tyckte hon att jag skulle skriva ner lite vad jag har sett och så, hur hans beteende skiljer sig från de andra barnens.

Så nu känner jag mig skitviktig, typ som att hans framtid hänger på mina anteckningar!! Ska skriva sjukt mycket saker, ska slåss för honom. Min lille prins. <3<3 (ej läskig) HehehehHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0