Påskafton


Innan jag åkte hem igår så hittade jag det här i kylskåpet. Elias är fan bäst på riktigt.

Idag åt jag ägg till frukost. Ganska gott ändå. Gillar hönan vid dörren också.

Sen typ 400 kg godis under dagen ehe.

Åkte till mormor i mammas nya bil som man kan fälla ner taket på. Swosch!!

Bakade påsktårta.

Bra dag. Är så himla mätt nu bara, har ätit så sjukt mycket. Längtar tills imorgon då jag ska äta normalt igen hehe. Men annars har det varit himla fint att träffa familjen igen. Och sova i min gamla säng, den är så galet skön verkligen. När jag tänker på det vill jag nästan gå och lägga mig nu.

Men imorgon åker jag i alla fall hem. Ska tvätta och plugga. Och inte äta så mycket. Dör faktiskt lite nu. Menmen, bara påsk en gång om året ju! :)))))

Kommentarer
Postat av: beabea

Mmm mysigt. Man får äta massa godis på påsk ja.

Glad påsk<3

2011-04-24 @ 10:44:37
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: belle

MMMMMMM godiset ja. bra. glad glad påsk älsklingen. är gladare nu. önskar att du var här bara. & kunde dricka vin med mig i parken & så.

2011-04-24 @ 13:41:49
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0