e<3

Idag åker jag och Elias hem till våra små familjer över påsken. Buuh. Fast gillar påsken. Fjädrar och godis och sånt mysigt. På lördag fyller Elias år också, så får inte glömma att ringa och säga grattis! Fast vi firade redan igår. Lagade världens godaste mat. Åt ostbricka också. Bara goda grejer hela dagen. Och på kvällen gick vi och såg Dan Berglund spela på Nefertiti. För typ nästan exakt ett år sen, på vår första "dejt" så såg vi honom också här i Göteborg. Så det var lite så.. romantiskt och fint hehe. Vår grej. <3 Och jag gillar inte ens Dan Berglund egentligen. Men det var skitfint ändå. Bäst.


Nu ska jag städa hela lägenheten, sen duscha och sen åka hem. GLAD PÅSK ALLA! 

Kommentarer
Postat av: belle

hahah åååh första dejten å ålskar å hade ju inte ens nån 'första dejt' eftersom min tjej var min bästis så vi hade ju redan gjort en massa saker. hur räknar man då? & idag ska jag också hem & påska mig med middag osv osv osv. ska bli fint. tror jag. & här sitter jag & bla bla bla. som vanligt. å. vi borde egentligen bo så himla mycket närmre. MEN. glad påsk raring.

2011-04-23 @ 09:18:02
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0