katten

Drömde så himla läskigt i natt. Att jag mördade någon. Verkligen helt brutalt mördade också. Slog och slog och slog tills det var helt blodigt. Och sen stack jag ner något vasst i halsen på personen. Och sen sågade jag av huvudet med en nyckel. Vad betyder det???? Vaknade så himla rädd och ledsen. Försökte väcka Elias men han snarkade bara vidare. Fyy..... :(((

Men har haft en himla fin dag ändå! Gick i skolan till tolv. Hade drama som var rätt kul. Sen åt jag lunch på Andrum med Josse och Elias. Josse åkte hem idag men hann TACK OCH LOV med att träffa mig i några timmar innan. Efter vi hade ätit handlade vi och sen åkte vi hem hit och chillade lite innan Josse var tvungen att springa till bussen. Saknar henne så mycket redan. Hatar att vi ses så sällan. Men snart flyttar hon hit och då blir mitt liv äntligen fulländat. Bästa. <3

Godaste maten.



Josses bild

NU: Skräckfilm! Hihihi. Puss


Kommentarer
Postat av: josefin

Ååh, det var finaste bästa dagena alltså. hatar med att vi ses så himla sällan. men snart snart bor vi nog i samma stad och då blir allt bäst.

HAHAHA, så ni kollade på skräckfilm ändå? markus ande har inte kommit hit än <//3 han åkte nog hem till terris istället.

pusspusspsus

2011-04-05 @ 15:15:16
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh Andrum har så god och bra mat. :) Är du också vego, eller gillar du bara maten? Härligt att ni hade en sån rolig helg. Men läskig dröm :/

2011-04-06 @ 22:44:40
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0