borr

Hahah just nu är Elias världens händigaste man och står och borrar i vår betongvägg och är jättesexig och jag sitter på sängen och håller för öronen för det låter jättejättemycket. Vi ska sätta upp små, fina hyllor som vi köpte igår när vi var på IKEA hihi. Elias är så himla duktig och vi är verkligen störigaste grannarna just nu för det låter så himla högt och jobbigt, dör. Annars i veckan har jag inte gjort så himla mycket. Träffade Linda för första gången på evigheter i tisdags och vi fikade på sommarfranks och promenerade genom hela Göteborg. Nästan. Det var mysigt. Igår var jag ute i störtstormregnet och håll nästan på att dö haha. Så sjukt mycket regn verkligen. Vi har lagat världens godaste lök-och morotssoppa också, mmmh. Och imorgon ska vi ha fisksoppa och idag stekt lax och på lördag vegpizza. Så himla mycket god mat verkligen, älskar mat! Nej nu måste jag springa och hjälpa till lite. Tror det går lite fel haha. Puss gullisar

Kommentarer
Postat av: belle

puss. saknar dig också. så himla mycket. nästa helg är jag din.

2011-08-13 @ 17:35:39
Postat av: josse

hahahahahahaha. fnissade ihjäl mig när jag läste det här inlägget. så sööta ni är alltså. jag bara går loss med kommentarerna hela tiden. hahahaha. PUSS

2011-08-21 @ 23:22:08
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0