mannen

Är gladaste tjejen just nu. Igårkväll och idag har varit bäst. Elias överraskade mig och kom hem lite tidigare än vad jag väntat mig. Helt plötsligt ringde det bara på dörren och där stod han. Jag bara fnittrade och kramade honom. Så himla fint. Han var solbränd och snygg och åh. Min man. <3 Hela kvällen gosade vi och han visade allt han handlat och jag fick presenter och vi tittade på bilder från resan och provsmakade alla olika tabascosåser som han köpt när han var i tabascofabriken i usa hahah. Så bäst.

Imorse vaknade jag hundra år innan honom. I början var det fint att bara ligga och titta och känna sig glad och så men sen blev det tråkigt så jag väckte honom hihi. Vi åt naturgodis och kollade på film och sen åkte vi och handlade middagsmat som vi aldrig åt och nu har vi pussats och pratat och gosat och jag är så glad bara! Elias har stökat ner allt jag städat och han spelar sin vanliga "lagom" bra musik och jag är äcklig och borde verkligen duscha. Men allt är precis så som jag vill ha det och jag kunde inte vara mer nöjd nu. Åh.

Det här var vad jag fick ja:

En söt liten tesked och handgjorda mässingsörhängen.

Och dessa tre sjukt fina, små kort som jag tror jag ska rama in och hänga upp på vägen. Älskar.


Kommentarer
Postat av: belle

alltså ååååå dör så himla fint orkar eeejjjjjjj. älskar när du är glad. & finaste örhängena ju. å.

2011-08-07 @ 12:50:47
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0