ETTTVÅTRE

Inte bloggat på hundra år känns det som. Har gjort massa kul istället. Ska nu kort guida er igenom det:

- Bea och Julias inflyttningsfest förra veckan. Askalas. Jättekul!
- Börjat skriva hemtentan som ska vara inne efter jul. Inte lika kul men lite kul ändå. Tror det kan bli bra!
- Varit hemma i Björlanda igen och ätit middag, pratat om förskolesaker med mamma, druckit hemmagjord glögg med pappa, ätit brieost och gosat med katten som har blivit lite tjock hihihiihi.
- Hälsat på i en synagoga och en moské med skolan. Intressant och kul jajajajaj. Lärt mig massor.
- JULSTÄDAT och JULHANDLAT.
- Kokat knäck med Elias. Så HIMLA gott.
- Haft glögg- och zombiekväll med Elias, Olof och Julia (igår). Vi åt pepparkakor med ost, nötter, knäck, mandlar och russin och drack fyra flaskor glögg. Spelade zombiespel och UNO. Skrattade så jag fick ont i magen. Var sur när jag förlorade. Bra kväll!
- Ätit massa vörtbröd med julost. Ska göra det lite till nu. Så gotttt. Efter jag visat er några bilder från igår:




Så nu vet ni. Allt. Hoppas ni har det bra, saknar er. PUSSss

Kommentarer
Postat av: elin

jaaa äntligen uppdaterar du hihih :) men inte blir du väl sur när du förlorar i spel? ;) pusss saknar dig

2011-12-17 @ 17:49:53
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: belle

:)))))))))))))))

2011-12-17 @ 19:58:57
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: Sara

åh va mysigt allt låter som du har gjort! blir ju avis. ;) puss på dig sötis!

2011-12-20 @ 09:49:30
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0