LIGHT

Elias är i Malmö och jag har helgen för mig själv. Igår pluggade jag mest (fast ändå aslite..) och var rädd för stormen. Kunde nästan inte somna för det lät som att hela huset skulle blåsa bort. Imorse var det bättre. Vågade mig till och med ut på stan för lite julklapps- shopping med mamma, Therese och Viktor. Har nästan fått tag på allt nu, så himla sköööönt. Vi julfikade också. Så himla myyyyysigt. Jag tog en chailatte och en saffranssnäcka. GOTT. Eric Saade spelade och signerade i Nordstan idag också. Perfekt. Asmycket folk som svettas och skriker och är I VÄGEN. Precis som jag gillar. :))))


Nu ska jag snart hem till Bea och Julia på lite inflyttningsfest! Tror det blir awsum. Puss!!

Kommentarer
Postat av: belle

haha puss! du är gulli! blev förresten skitglad för ditt fylle-ladygaga-sms jag fick i fredags natt eller nått men sen glömde jag svara för jag sov & blabla men GULLIGULL. kom hit snart?

2011-12-12 @ 18:15:51
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: belle

hej jag dricker cola light & har precis duschat UPPDATERAAAAAA miss u

2011-12-17 @ 11:25:12
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0