LITE JULIGT

Igår var Cornelia här på lite mysigt julfika och paketbyte. Bästa, fina tjejen. Är så himla nyfiken på paketen men dom får jag inte öppna fören på julafton ååh haha. :((( Imorse  hade jag och Elias lite julfrukost. Sen bytte vi också julklappar (och dom fick vi öppna med en gång!) och tittade på de sista avsnitten av Sunes jul. Så himla bäst. Vid två åkte Elias med bussen till Malmö och jag köpte den sista julklappen i stan. Sprang på Linda också hihi. Nu har jag slagit in mina julklappar, städat lite och ska snart sätta mig och skriva på min tenta. Ikväll ska jag packa, lägga mig tidigt och imorgon kommer mamma och hämtar mig vid elva och sen åker jag hem till Björlanda och min familj och stannar där i några dagar.


Presenterna från Elias. Älskar brandkalendern så himla mycket haha <333


GOD JUL ALLA!!

Kommentarer
Postat av: jossekatt

alltså stackars oss som bara har män som lämnar oss så himla länge :( jag kommer dö. hahahahahaha älskar brandmankalendern <3 min kompis syster hade en sån i badrummet, så himla sexigt. sunes jul är bästa <3

2011-12-23 @ 11:09:17
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0