just nu ja

Så var det fredag. Hade bara en föreläsning idag så stannade hemma och kollade på den på webben. Skittråkig. Så passade på att måla naglarna och göra annat sånt man inte kan göra i en föreläsningssal.

Elias har åkt till Malmö i helgen och jag har lägenheten för mig själv. Klättrar redan på väggarna. Inser att jag aldrig skulle klara av att bo ensam och längtar redan till söndag då han kommer hem igen.

Har passat på att boka tvättstugan. Duktigt. Nyss åt jag en pastasallad bestående av vad jag kunde finna i vårat rätt så tomma kylskåp. Måste handla imorgon också.. Buuh. MEN ska inte tränka på tråkigheter nu. Ska snart träffa Bea och lite andra och gå ut och ba må. Måste skynda mig och sminka mig och dricka vin och sjunga med fult i bra musik nu så.. ha det, PUSS!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det är SKANDAL att jag redan har bott här i ett halv år, men fortfarande inte fått träffa söta dig! Vi får fixa det snart! :D Puss

2011-02-19 @ 21:29:05
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0