zx

Var hos mormor idag. Hundra år sen sist. Hon hade så mkt på hjärtat att det liksom inte fanns något stop på henne. Bara pratpratpratprat. Men det var fint. Hon lagade pizza till mig och jag fick handdukar till lägenheten.

Nu äter jag chips och packar/dör. Vill kolla på film istället. Men nej! Ska få klart det här nu. Har aldrig insett hur mycket saker jag har. Men nu gör jag. Så jobbigt. Och jag saknar Elias som är i Malmö och antagligen (?) packar han också. Det är konstigt. Vi umgås nästan dyngnet runt i typ tre veckor och sen är han borta i ett dygn och jag blir helt buhuhuhu. Vill ha imorgon fort. Åh.

Har ringt min praktiplats idag också! Heja. Jag har blivit placerad i Tuve hehehe (där jag jobbade hela förra året). Fast ej på den förskolan jag var mest på. Men den jag var näst mest på. Känns skönt. Längtar efter pratik och alla fina barn. Vill bara ut och vara världens bästa dagisfröken.


Mycket som händer nu.. Och jag är stressad och förvirrad och ångestdampig om vartannat. Men mest glad. Allt blir bra.

Kommentarer
Postat av: jossekatt

puss.

2011-02-05 @ 00:08:42
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com
Postat av: belle

säger som jossekatten. puss. & det kommer bli asfint. allt. du kommer bli världens bästa dagisfröken & mina små barn ska gå hos dig & du ska ta hand om dem & det kommer bli bäst. & ikväll rings vi. så det så. du är bäst.

2011-02-05 @ 08:24:53
Postat av: belle

UPPDATERA ÄLSKLING. vill läsa om dig & dina dagar & om elias & sin skola & vad du tänker på & att du saknar mig & saknar skåne osv.

2011-02-10 @ 23:53:26
URL: http://www.pandabbb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0