chipe

Oj, så social jag varit de senaste dagarnan. Inte klokt! Igår var det lära-känna-grannarna-grej här i huset. Det bjöds på pizza, chips och cider, spelades dålig musik och pingis. Trevligt och kul initiativ, och grannarna verkar väl vara.. inte riktigt lika coola som mig men man står nog ut ändå.

Och idag hade vi våran första "after school" med klassen. Vi tänkte att det var lite på sin plats då vi inte ens lärt oss namnen på varandra än. Så efter sista lektionen gick vi alla i samlad trupp iväg till Viktoria och drack öl/cider/vin och ba mådde. Var jättekul wejwej och man fick reda på ett och annat man inte redan visste! Och nu kan jag nog nästan allas namn. :)))

Och imorgon är det äntligen fredag och då ska jag på bio och på lördag ska jag kanske träffa Linda och NU ska jag äta chips och läsa om lärandeteorier. Pusse <3

Kommentarer
Postat av: josefin

<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-24 @ 22:41:01
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0