helgen


Fredag:
Skolan till halv tio, träffade Bea vid tolv och fikade asgott på Andrum. Sen sprang jag och mötte Elin som räddade mig så himla mycket genom att låna mig en kursbok som jag ska ha läst till imon. TACK ELIN. <3 Efter detta läste jag lite på biblioteket, sen mötte jag Elias, vi åt mat och sen tog vi bussen till Malmö.


Lördag: Var på Josses och Toves födelsedagsfest. Hattfest var det. Hihi, det var världens bästa att träffa Josse. Finaste tjejen och åh ja, det var fint.


Söndag: Bakispizza och läsa massor i boken tills imorgon. Sen tåget hem till Göteborg igen och NU ska vi sova.  Puss godnatt, finaste människorna den här helgen. Är helt nöjd med livet nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh det var FINAST att ni kom. jag saknar dig redan så himla mycket.

vi måste ses snart igen.

pusspusspusspuspsuspsuspsuss

2011-01-25 @ 00:26:57
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0