isande diskant

Var hos farmor igår och fick pengar för att jag fyllt år och åt alldeles för många kakor. Ska bli nyttig från och med NU, serri. Orkar ej mer. Men det var lagom trevligt där. Farmor har flyttat och det var kul att få se hennes nya lägenhet. Längtar asmycket till jag ska flytta också. Mm, snaaart ju.


Senare på kvällen träffade jag Bea och vi fikade och pratade. Sen gick vi till Gretas och blev raggade på av fula, askonstiga killar och en tjej som ville hångla, som sa att hon var BÄST på att hångla, tio av tio osv. Nice. Vi dansade till schalger och drack goda äppelshots. Sen gled jag hem på isen och var nära döden.


Idag orkar jag ingenting. Ska läsa En annorlunda barndom och längta tills imorgon då Elias kommer hit. <3 

Kommentarer
Postat av: beabea

haha. allt var bara så konstigt men bra. 10 av 10, haha, synd att du bangade.

2011-01-16 @ 18:14:39
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0