ampe

Skulle tränat i gymmet idag på morgonen men så var det någon annan där inne och då vågade jag inte.. Bläää, måste skärpa mig! :( Var längesen jag tränade där nu, men jag har ju haft så mycket annat ballt för mig. Finns inte tid för allt. Men jag lovade ju mig själv. Åh. Jaja, imorgon kanske! Nu snart ska jag i alla fall träffa Bea. Det var också längesen! Längtar. Min fina lilla tjej. Jag har haft en ovanligt tråkig morgon så jag har lagt ner extra mycket tid på att göra mig snygg. Får se om hon märker nåt ehehheh. Sen ikväll måste jag städa. Katthår överallt ju!

Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: belle

KATTHÅR (L)(L)(L) & älskar världens längsta kommentar. jag ska städa imorgon. & TVÄTTA. har precis plockat ihop alla smutstvätt nu = ca allt jag äger åååååhåhå kommer bli en lång tvättdag imorgon. men jajajajja. nu ska jag titta på reen wolf. du borde se!!!!! ladda ner & titta på i brist på elias. den brukar funka. eller pretty little liars. eller båda. + misfits. ja. å. då kommer du somna lycklig!!!! SAKNAR DIG LILLA FAVORITHJÄRTAT



PS. har du köpt daniel johnston biljett än? om du fortfarande vill med? om du vill det så köp snart innan de tar slut! PUSIPUSI

2011-07-19 @ 19:01:49
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0