katter och så

Nu snart åker jag tillbaka till min ensamhet. Lite sorgligt fast mest skönt faktiskt. Björlanda är bäst i små doser. Igår kväll slutade rätt fint ändå. Therese och jag gjorde världens största, godaste fruktsallad, det bestämdes att jag ska vara kattvakt åt Saras lilla sötnos från onsdag till söndag, och det blev också klart att Astrid ska komma och hälsa på mig på torsdag och stanna över helgen. Min fina, lilla Stockholmsbrud.

Annars känner jag mig mest ganska stressad och orolig. Fast vet inte över vad, för det finns inte direkt något att stressa eller oroa sig över nu. Men det är en gnagande känsla, som om jag glömt något viktigt som snart kommer rasa in över mig. Så jobbigt. Vill bara vara lugn och känna att jag har koll på saker. Jag längtar faktiskt tills jag ska börja jobba för då är det bara det jag behöver fokusera på.

Och jag drömde om Elias inatt, buhu. Att vi sågs och kramades och så. Saknar.



Min egen lilla gose kom in till mig imorse. Finaste katten hihi.


Kommentarer
Postat av: belle

det kanske är en gnagande jagsaknarelias-känsla? å. hoppas det går över snart.

2011-07-10 @ 16:46:40
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0