TRIANGLE

Igårkväll var fina Cornelia här och räddade mig från ensamheten. Vi lagade god mat, drack vin, pratade om allt möjligt, lyssnade på Kent, tittade på film och åt morötter med dipp och annat gott. Sen blev det sleepover och imorse vid tio sprang Cornelia till jobbet. Jag gick och la mig igen för att jag fortfarande kände mig lite trött, tänkte sova nån timme till eller så, men vaknade inte till ordentligt förens vid sex?! Så himla knäppt. Så det var bara att gå upp och börja med middagen, och sen diskade jag en monsterdisk. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

MEN, jag vet att det bara är 6 dagar kvar tills Elias kommer och jag är så himla glad!!! Inget kommer kunna få mig på dåligt humör på hela veckan för snart kommer den bästa människan jag vet hem till mig och då ska jag krama honom och aldrig släppa honom så att han aldrig försvinner ifrån mig såhär igen. Japp. Bästa.

Kommentarer
Postat av: jossekatt

hihihihi bäst att elias snart kommer hem! han får sluta åka bort sådär. inte så snällt alls. snart vill jag komma upp och leka med er!! kanske när jag får lön i slutet av augusti??? du är bästa <3

2011-08-02 @ 12:03:30
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0