hp

Japp. Såg Harry Potter and the deathly hallows part. 2 idag med Therese. Var på Filmstaden alldeles för tidigt och fick stå i lång kö. Överallt sprang det runt massor av folk utklädda till Harry och gänget. Den gulligaste var en liten kille, typ 11 år kanske, som var utklädd till Draco. <3 Han hade vit skjorta och backslick och en liten trollstav. Så himla fint. Och sen när filmen började.. Alla var helt galna. Skrek och applåderade varje gång nån av de goda dödade nån av de onda, eller när nån fick en puss, eller bara när nåt coolt hände. Vilket var typ hela tiden. Allt var så himla bra. Satt med andan i halsen hela tiden och bara stirrade och sa "ssscchh" så fort Therese frågade nåt. Älskade den, älskade allt. Och nu är det slut och usch så sorgligt. Vill inte. Vill se den igen. Ska göra det med Elias när han kommer hem. Japp.

Sen tröstade jag mig med att köpa en ugglering och två jättefina klänningar. Och åkte hem och gosade med Basse. Puss!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

nyckeln<3

2011-07-14 @ 11:00:14
Postat av: belle

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄLSKAR JU <3<3<3<3<3<3<3

2011-07-14 @ 14:58:01
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: jossekatt

ÅÅÅÅÅÅH JAG HAR INTE SETT DEN ÄN. JAG BARA DÖÖÖÖR. SÅG TVÅ HARRYFILMER IGÅR OCH JAG KOMMER INTE ENS KLARA ATT SE DEN SISTA, DET KOMMER VARA SÅ SORGLIGT. BÄSTA OCH DÖDEN. <2<2<2

2011-07-26 @ 21:31:22
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0