godis

Var på grillkväll igår med Linda, hos Lindas kompis Isabelle. Skitmysigt. Vi grillade grillspett och åt världens godaste potatis och sallad och sås. Satt ute och pratade och lyssnade på musik tills klockan var runt tolv, halv ett. Och jag drack massa vin och blev fullare än vad jag trodde att jag var. Linda tyckte att vi skulle åka hem till en i hennes klass och kolla på film sen men nej. Jag pallade inte. Så jag gick hem och somnade med en gång. Sen gick det typ en sekund och så var klockan sju på morgonen och Elias kom hem. Fattade ingenting. Tydligen hade Elias ringt mig också. Och jag hade svarat. Inget minne av alls. När Elias sagt godnatt hade jag svarat "Varsågod". Hahahah. Knäppt. Sen drack jag vätskeersättningsbrustablett och somnade om. Vaknade vid ett igen och mådde bra! Men har ändå passat på att bakisäta. Så himla mycket, pinsamt mycket. Gick till Netto och köpte den skämmigaste matkassen nånsin. Men GOTT var det. Tror jag blev så full på grund av medicinen jag börjat med kom jag på i efterhand. Misstänker det. Galet.

Har drömt så STÖRT mycket konstigt inatt också. Att jag hade ett litet barn som var typ nyfött fast ganska stort och kunde prata. Och jag var orolig för jag hade inga bebissaker eller hade inte läst någon bebisbok. Och barnet fick guldfärg på tänderna och folk tyckte jag var en dålig mamma. Jag sprang runt med barnet i famnen hela tiden. Och blev jagad av två läskiga killar. Och åt korv och pasta i en stor matsal. Sen drömde jag att jag åkte typ naken i en bil och sladdade runt framför en busshållplats. Och MASSA annat. Så knäppt och kul, älskar att drömma.

Kommentarer
Postat av: beabea

haha du är söt<3

2011-07-03 @ 20:32:52
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: belle

'varsågod' HAHAHAHAHAHA DÖR. önskar att du ringt mig också. jag hade det asfint & dansade & rökte & drack vin som var alldeles för sött osv osv. hha. varsågod. kan inte släppa. så roligt. hahahahah

2011-07-03 @ 20:57:25
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: josefin

hahahaha, lilla fyllo! jag blir också alldeles för full av min nya medicin! typ dricker en cider och sen är jag helt kalas. fast det är ju ekonomiskt förståss. puss finis.

2011-07-07 @ 14:21:33
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0