27juni

Varmt och svettigt idag. Eller kanske har varit det massa dagar, vad vet jag, har ju typ inte gått ut alls på sistone. Igår var jag i alla fall nere i gymmet vi har här och tränade för första gången på nästan ett år hehe. Det gick bra. Nöjd och stolt är jag. Ska gå dit jätteofta har jag bestämt mig för nu. Om jag orkar. När Elias kommer hem från USA kommer jag förhoppningsvis vara helt ny och slimmad. Hihi.

Annars då? Idag ringde en liten tant till mig och sa att jag kan få en prattid hos henne först i augusti, för hon går på semester nu. Buuh. Men ja, men nje, men får väl se. Blir kanske bra. Är mest ganska trött nu. Hela kroppen känns tung och jag orkar inte göra nåt. Fattar inte. Allt känns mycket jobbigare än vad det egentligen är.


Ska på bio med Cornelia ikväll i alla fall. Blir nog fint. <3


Kommentarer
Postat av: belle

lite UPPDATERING. bra. & fint fast lite uh med prattiden. men det blir ju iallafall. & du är fin. parkfyllan blev alldeles lagom & bra. älskar lite. vi ska parkfylla så mycket. när åker elias?

2011-06-28 @ 10:33:16
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0