rosa

Nyss åkte Elias till Malmö. Han är borta till på torsdag. Ikväll kommer Therese hit och äter middag med mig och kollar film med mig. Mys. Bokade just tid på Vårdcentralen också. Lite nervös. Äter kvarg med jordgubbs-funlight också. Gott och man blir SKITMÄTT. Händer mycket här ja. Tvättar också. Kul.

Igår hörde jag mystiska ljud från fönstret när jag skulle sova. Låg vaken i flera timmar, skiträdd. Kan inte se skräckfilm längre. Sämst. Orkar inte fira midsommar heller. Uuuuuuuuuuuhhuhuhub.


PS. Måste också bara säga att jag fick VG på den sista hemtentan. Alltså. Dör!! Trodde jag skulle få underkänt på riktigt. Fattar inte. Men är ASGLAD i alla fall. DS.

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahahahahahaha konstiga ljud från fönstret <3 du och dina andar alltså. gulletjej. hälsa terris massor från mig. bra att du får sällskap och sådär när elias är borta. Hihi duktigaste tjejen ju! klart du inte blir underkänd, du tänkte ju på star wars när du skrev den hihihihi. pusse.

2011-06-21 @ 14:54:38
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com
Postat av: belle

GRATTIS till VGt! ååååå! dör är så stolt! & hahahahah. alltså. konstiga ljud = andar????????? hahahaha å. pratar jämt om dig & dina andar. ba alltså OM michaela varit här hade hon sagt att det var en ande & en gång sa jag hahaha det var kanske en ande till beata men hon fattade inte & jag saknade dig & ba michaela hade fattat. & VAAAAAAD ska du göra på vårdcentralen? är du sjuk? blir orolig! puss saknar. älskar

2011-06-21 @ 19:36:18
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0