sol


Igår satt jag och Elias på Lejontrappan i solen. Jag väntade på Cornelia och Elias väntade med mig. Jag var rädd för fåglar och Elias tyckte jag var löjlig men det gör inget för det är jag med. Som tur är älskar han mig ändå hihi.

Sen fikade jag med Cornelia på Franks. <3

Jag drack en helt okej hallonsmoothie. Efteråt gick vi på bio och fnissade. Älsklingstjejen.

Idag ska jag träna i gymmet igen hade jag tänkt. Och ikväll ska Elias vara borta och jag måste laga mat till bara mig och det är så tråkigt vet inte vad jag ska laga. Uh. Sen händer nog inte så mycket mer. Puss slut.

Kommentarer
Postat av: belle

ser ut som världens godaste smoothie typ. sån måste vi dricka när jag kommer. när elias är borta. åååååååååååååå längtar efter dig! idag var jag så uttråkad att jag åkte till stranden. själv. låg på en handduk & lyssnade klart på harry potter & dödsrelikerna. grät som ett barn.

2011-06-29 @ 14:33:14
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0