6

Idag har jag haft på mig mitt fina ankarlinne med krage. Som jag köpte nån gång 2008 men bara användt högst 3 gånger. Fast det är jättefint. Varför blir det så egentligen? Vet ej. Så därför kände jag att jag ville ha det idag. Ville vara lite gullig. Gulligull. Och då passade ankarlinnet bra. :)))

Sen träffade jag Linda och vi åt sorbetglass och drack juice på Franks. Linda fick asmycket mer glass än mig (kolla bild). Det var nån ny förvirrad tjej som gjorde fel hela tiden som gav mig min glass. Linda fick en ordentlig kille som kunde sin sak. Men kände mig inte så bitter. Bara lite. Nu när jag fått klaga av mig känns det bättre. Fast ändå. Nästa gång ska jag slåss för min glass lite mer. Ja. Sen promenerade jag och Linda runt i typ hela Göteborg i 9469 graders värme. Smälte och dog. Köpte dricka och åkte sen hem.

Väl hemma möts jag av hiphopgangsta på högsta volym............. Elias ja. Han håller på att bränna typ 10 skivor med musik som han och hans vänner ska ha i bilen när dom åker runt i USA. Och jag älskar Elias men han har den sämsta musiksmaken i världen. På riktigt. Dör. Och han måååååste lyssna igenom alla skivorna nu så han vet att alla funkar bra. Alltså... ja. Uh.

MEN, han hade också lagat jättegod pasta till mig så jag är nöjd och glad och mätt tjej nu. Puss!


Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, elias musiksmak är verkligen SÅ HIMLA VÄRDELÖS! orkar inte. lider verkligen med dig så himla himla mycket! inte okej. men snäll kille som lagade pasta ialla fall och du är alltid himla gullig. nu ska jag borsta håret. pusse <3

2011-06-29 @ 23:36:02
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0