hallon

Hejhallå. De senaste dagarna har jag pluggat skitmycket. Typ inte gjort nåt annat. Förutom igår då jag och Linnéa var och drack kaffe hos Anna-Karin. Anna-Karin bor jättemysigt. Vi åt kakor och pratade om alla knäppa människor i vår klass. Det finns rätt många..

Idag hade vi vårt granskningsseminarie och det gick braaaa. Bättre än vad jag trodde! Och ikväll ska min basgrupp fira detta litegrann med middag hos Linnéa. Och jag ska stå för efterrätten. Har gjort min egen hallonglass, svingod. Sen ska vi nog gå ut och bli jättefulla så vi lär känna varandra ordentligt. Hehe. Är egentligen mest trött men ska orka. Blir säkert askul.

Måste hitta några kläder bara...
Puss.


Kommentarer
Postat av: belle

JAG VILL OCKSÅ BLI JÄTTEFULL MED DIG

2011-03-17 @ 16:39:47
Postat av: Terris

Michaela saknar dig, leka NUUU :(

2011-03-19 @ 01:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0