bästa belle, sol och ont i halsen nu

Crazzyy helg. Belle var ju här. Den lilla, söta stackaren.. När jag och Ellinor mötte henne på centralen i fredags var hon halvt döende. Hon hade blivit jättesjuk typ en kvart in på bussresan, och sen hade hon bara spytt och spytt och spytt hela vägen upp till Göteborg. Så vi fick ta en taxi hem till mig för Belle kunde typ inte gå. Så himla hemskt var det. :( Sen låg hon bara helt borta i min säng hela kvällen. Så fredagsplanerna blev lite.. inställda. Men det var fint ändå att ha henne hos mig. Få ta hand om lite, ge blåbärsdricka och yoghurt. Klappa lite på huvudet och så.

På lördagen måde hon bättre! Vi åkte in till stan i det fina vårvädret. Gick i Haga, fikade med Belles kompis Polly. Sen åkte vi hem, tittade på film, gjorde oss iordning, drack cider och åkte och träffade Ellinor igen. Och sen åkte vi till Kontiki och drack minttu (usch) på toaletten och dansade lite och så. Fint. Vi ringde Josse och saknade lite. Tycker att Josse och Belle borde vara här alltid med mig. <3

Kvällen avslutades med ostmackor i mitt kök och sen somnade vi som små barn. Märkte inte ens när Elias kom hem flera timmar senare. Men tydlige så pratar jag i sömnen hehe.

Idag vaknade vi typ halv åtta. Belle är alldeles för morgonpigg... Vi tittade på film och sen åkte vi till stan och åt pommes innan Belle skulle ta sitt tåg hem. Jag och Elias gick och handlade mat och sen åkte vi hem och somnade.

Nu skulle jag egentligen ha träffat Bea, men hon har blivit sjuk. Så himla mycket sjukdom den här helgen verkligen. Men ja, jag ska väl försöka städa lite här kanske. Duscha också. Och ikväll när Elias kommer hem så ska vi äta awesome middag - kyckling och potatisgratäng! Mmm.





Kommentarer
Postat av: belle

haha å. dör lite. fredagen <//////////3. & jag ser KREJSI ut på alla bilder. & mitt hår är fult. men. ändå. så himla fint. saknar. vill komma snart igen. & DU ska komma HIT. SNART. pratar om dig hela tiden & ba mickaela & jag & när jag var i göteborg i helgen sa michaela & mickaela har & MICHAELA MICHAELA MICHAELA. typ. haha. SAKNAR

2011-03-07 @ 13:46:09
URL: http://www.pandabbb.blogspot.com
Postat av: josefin

hahahahahaha stackars lille bellen ju! men åh ni är så fina. jag saknar er. bäst att ni ringde. jag vill alltid vara hos dig. därför borde du svara på mitt sms nu ju!! jag behöver råd.

pusspusspusspuspsuspsus bästa älskling.

2011-03-09 @ 15:13:28
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0