14:54

Har skrivit 3/4 av min hemtenta nu. Känns bra, fast samtidigt dåligt för är inte nöjd med det jag skrivit. Men ja, skit samma, vill ha klart den nu bara. Ska hoppa över föreläsningarna imorgon och skriva mermermer. För sen på torsdag åker jag med Elias till Malmö. Hans familj har nån traditionsgrej som jag ska få vara med på nu hihu. Stannar tills på söndag, sen ska tentan vara inne på tisdag så STRESSIGT. Vill verkligen bli godkänd :((((

Buh, vad mitt iv känns trist nu. Sitter bara hemma och pluggar HELA tiden. Fast igår träffade jag faktiskt Bea, kul i alla fall. Åt middag på Paprika, träffade Stefan som jobbar där och ska bli vår nya vän. Sen satt vi utanför min skola och jag drack en asgod smoothie och Bea drack kaffe. Myspys. Nästa gång vi ses ska vi se på Svampbob-filmen. Längtar.



(Beas bild ja)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: belle

så fin! så gullig! beata skriver också hemtenta nu som ska vara inne den trettionde tror jag & hon är jättestressad & sur hela tiden & har inte tid med mig & jag blir ledsen fast vet ju att det är jätteviktigt & blabla allt MEN ÄNDÅÅÅÅÅ. & så åskade det precis jättemycket & jag är åskrädd. & blixtrade & HAGLADE?!???!?!??!?!??! annars svimmade jag på bussen idag. rakt på en tant hahahah dör

2011-05-24 @ 18:02:25
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: beabea

<3 jag och stefan älskar dig. kram

2011-05-24 @ 21:14:45
URL: http://peterstormare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0