fre,lör,sön

Hej. Har nyss ätit jättegod wok som jag wokat. Nudlar och morötter och champinjoner och chili och vitlök och soya och massa gott hihi. Kom hem från Malmö för några timmar sen. Fina Malmö, älskar Malmö. Älskar hela skåne. Alla pratar så gulligt och de bästa människorna bor där. Var hemma hos Belle i Lund i fredags. Josse var också där. Vi åt pizza och drack vin och pratade och lyssnade på Lady Gaga mest. Och Belle gjorde fint pandahår på mig och Josse och lärde oss posa som äkta pandatjejer. Och så rökte vi vattenpipa med jordguddssmak. Bästa kvällen på länge. Älskar. Sen åt jag och Josse pizzasallad på bussen tillbaka till Malmö, och så mötte vi Josses kompisar hos en tjej som hade en jättegullig katt som hette Sally (tror jag) men som blev omdöpt till Katt-Stefan. Senare på kvällen gick jag ut och mötte Elias och några av hans kompisar på en klubb som spelade asdålig musik. Jag försökte förklara Håkans storhet för Elias kompis Filip, men det gick sådär. Han ville inte fatta. Dum.


I lördags var det grilla-finkorv-fest/tradition hos Elias. Jag gillar inte korv. Men överlevde. Och till efterrätt hade Elias mamma bakat rabarberpaj. Trodde inte jag gillade rabarberpaj heller. Men det gjorde jag visst tydligen för det var asgott. Sen satt alla vakna hela natten och pratade och drack vin och sånt men jag som är lite lätt socialt missanpassad bangade och gick och la mig. Fast hade druckit kaffe (ovan kaffedrickare) så låg mest och stirrade upp i taket i fem timmar eller nåt sånt. Hurra. Idag tog vi bussen hem vid elva och jag sov HELA vägen, puuh. Asskönt. I regnet. Älskar att åka buss i regnet.

Nu måste jag duscha och sen diska. Puss!

Kommentarer
Postat av: beabea

mysigt!

2011-05-30 @ 10:53:53
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: belle

ja finaste ju. älskar regn. regn är det mysigaste vädret. & jag är så sjukt bakis just nu för hade nån parkfyllevariant igår & det var ju måndag & jag har ju numera ett liv & kan inte bara dricka hela tiden utan måste GÖRA saker & mår så dåligt BAKISÅNGESTEN & DÖDEN

2011-05-31 @ 09:57:44
Postat av: josefin

ååh det var finaste kvällen ever. hahahah älskar bilden på anton och katt-stefan. så himla bra. hahaahahahahahaha. du borde alltid vara i malmö. puss finaste bästa <3

2011-05-31 @ 11:23:25
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0