pippi

Ska på burlesque klubb ikväll! Med två från klassen. En av dom är med och äger klubben så det ska bli spännande. Ska ha fin, vit korsett på mig och spetskjol och åh, sånt. HIh. Ska bli KUL.

Tidigare idag var jag med min basgrupp och planerade vårat projektarbete. Vi ska göra ett bildspel om hållbar utveckling som ska kunna användas som introduktion till ett temaarbete i skolan. Och så spelade vi in vad som ska sägas. Och jag fick det bekräftat nu, jag låter tydligen som Pippi Långstrum på riktigt. Det är något som jag fick för mig när jag var liten men som när jag var äldre kom fram till att det bara var trams och att det bara är jag som tycker det. Men så skrattade alla idag och sa att "ja, du låter som Pippi Långstrump" och ja, nu är komplexen tillbaka :((((( Tack, ska kanske aldrig mer prata igen då. Usch. Fult. Det var ingen inbildning TYDLIGEN. :(((((

Elias ska ha två kompisar här i helgen. Nu sitter dom och pratar jättemycket skånska i köket. Najs.
PUSS

Kommentarer
Postat av: beabea

Ne, det gör du inte, hahah.

Glöm inte att komma hit imorgon. puss

2011-05-06 @ 16:52:30
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: belle

åååå outfiten med korset & spets osv låter FANTASTISK! du MÅSTE lägga upp bild på det sen! lova? ja. bra. åååååååååå. min lilla pippi. haha. å.

2011-05-06 @ 17:47:23
Postat av: josefin

Du pratar ju inte alls som pippi, så himla noll koll dom har. du har sötaste rösten. puss gulle.

2011-05-08 @ 20:34:49
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0