sushi och harry

Är äntligen klar med min hemtenta nu tror jag. Eller ja, den får vara klar, även fast den känns sådääääär bra. Men orkar inte mer. Skickar in den snart så får det bli som det blir. Japp.

Om några timmar ska jag gå utanför lägenheten för första gången sen i måndags. Hehe, stört... Ska äta sushi- lunch på stan. Mmh. Har bara ätit snabbnudlar de senaste dagarna, dör lite när jag tänker på dom jävla nudlarna nu. Måste duscha också, är ett sånt HIMLA äckel. Uh :(((

Inatt drömmde jag om Harry Potter, tittade på 4:de och 5:te filmen igårkväll. Jag och Elias har bestämt oss för att ta oss igenom alla filmerna och mm, så det gör vi. Fast saknar böckerna, så fina. Ska nog läsa om alla i sommar tror jag. Japp. Och min dröm var fin. Tror det var jag som var Harry. Ron, Hermione, Snape och Mcgonagall var också med. Vet inte riktigt vad vi gjorde, tror mest vi stod i en ring och tittade på varandra. Nåt sånt.. Fint ja.

Nu dusch. Sen sortera tvätt. Kom just på att jag har tvättid ikväll yey.. Pusss!

Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHA jag drömmer om harry potter varje natt. så himla sjukt. man blir så himla besviken när man vaknar :(((( men harry äger! du borde läsa om alla böckerna. jag har gjort det nu under våren. är på sista boken nu. så himla bra. bästa. åh harrypeppen alltså! duktig tjej som skrivit klart tentan! fick du in star wars någonstans?

du är finaste. pusspusspuss.

2011-05-12 @ 14:14:41
URL: http://http:/vinfylla.blogspot.com
Postat av: belle

älskar dig. & älskar att du drömmer om harry potter & att josse drömmer om harry potter för att det är typ min största besatthet & som jag haft sen jag var nio & det är ba. underbart. annars är jag så trött på det här med att vara sjuk & trött på allt & alla människor här alla är dumma & jag orkar inte. jag vill ju vara med er.

2011-05-13 @ 10:17:41
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: belle

finaste smset inatt ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gaga ÅÅÅÅÅÅ michaela. bäst. idag måste jag försöka GÅ UPP & GÅ UT. lite. har legat i min säng ungefär 23/4 (närk 23 inte 24) sedan i måndags. &. nu börjar min familj bli lite rädda/otåliga & jag vill hem men får inte & uuuuuuuuh så idag ska jag vara pigg & glad & duktig & kanske dö på kuppen men får åka hem imorgon iallafall. + att jag är röksugen också. alltså JÄTTE.

2011-05-14 @ 09:56:28
Postat av: Victoria

Haha, hälsa till Harry från mig nästa gång ni ses~



sv:

Tack så mycket~<3

2011-05-14 @ 20:14:23
URL: http://pigment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0