Burlesqueee

Det blev faktiskt jättekul igår. Först åkte jag hem till Linnéa och vi fixade oss och drack lite och skvallrade som fan och sånt. Sen åkte vi till Villa Belparc vid Botaniska och gick på Burlesque klubb. Och alltså.. Det var verkligen SÅ kul! ALLA var så fina, dog. Och de som uppträdde var SÅ duktiga och SNYGGA. Dog lite till. Trodde inte det skulle vara SÅ bra, Men det var det. Sen träffade vi Anna-Karin och hennes pojkvän. Och sen blev Linnéa FÖR full och vi åkte hem och dog lite till. Men lätt värt. Vill lätt gå igen. Helst när det är Anna-Karin som ska uppträda hiho. :)))

Lite såhär såg jag iallafall ut:


Och Linnéa:

Sen tog jag inga fler bilder! Men en jättebra kväll. Nu är jag trött men ska försöka plugga lite ändå. Senare ska jag hem till Bea och Julia och äta sjukt mycket mat mmh. Så ska spara mig hela dagen så jag är ordentligt hungrig hehe.


Japp, blir nog bra det. Puss

Kommentarer
Postat av: beabea

6i lady!!!

2011-05-07 @ 13:58:38
Postat av: belle

ALLTSÅ SÅ SNYGG

2011-05-07 @ 15:11:08
Postat av: Jessica

nej, fan vad häftigt! Och du har sååå vackra drag alltså, blir helt avundsjuk pårej </3.

Puzz

2011-05-07 @ 15:51:51
URL: http://kessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0