MÅLEN

- Jag och Elias har bestämt oss för att äta vegetariskt minst fyra dagar i veckan.

- Jag har bestämt mig för att börja äta lite nyttigare och bättre.

- Jag har bestämt mig för att ha shoppingförbud tills efter nyår. Får bara köpa NÖDVÄNDIGA saker och julklappar hehe.

- Jag ska börja ta hand om mitt hår nu. Fick riktig panik för nån vecka sen då jag insåg att typ halva mitt hår trillat av. Resultatet av flera års tuperande och hårsprayande såklart men ja.. Så ska sluta med det nu! Köpte en volymtång istället, som jag tror stemhårt på. Vet att det inte kommer bli så volymigt som det var innan men det spelar ingen roll. Bara håret inte ser slickat ut (som det gör när jag inte har något i det) så är jag nöjd. Har också köpt kosttillskott till håret och ett svindyrt schampoo och balsam som ska vara jättebra för tunnt, slitet, skadat hår som trillar av och jävlas. Hoppashoppas det blir bättre.

- Ska inte slarva med plugget och klara den här kursen!

Japp. Några små mål, eller vad man nu ska kalla det, som jag har bestämt mig för nu. För att förhöja livskvalitén hehe... Nej men. Mår bättre när det är ordning och reda och när jag TAR HAND OM MIG SJÄLV. Såklart. Men inte alltid självklart att man gör det. Men nu så. Hihi. PUSS

Kommentarer
Postat av: belle

blir sjukt imponerad. BÄST

2011-11-11 @ 07:37:47
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: beabea

Heja dig!

2011-11-13 @ 11:51:21
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: elin

kommer säkert klara alla målen, du är bäst ju!

2011-11-13 @ 22:25:37
URL: http://egoelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0