VIT HÄST

Har ont i halsen och pluggar mest hela tiden, som den lilla pluggis jag är. Drömmer konstiga drömmar också, nästan varje natt. Igårnatt tillexempel drömde jag att mitt gamla hus låg på en kyrkogård och jag var rädd för andarna från gravarna. Och det sov en vit häst i min lillasysters säng som jag ville smygfota men min lillasyster blev arg på mig då. Sen drömde jag också att jag såg en film, och jag drömde hela filmen och den handlade om jättekonstiga saker men dom minns jag inte riktigt nu. Och morfar låg begravd i vår trädgård också, jätteläskigt.

Imorgon åker jag i alla fall till Stockholm med Elias och träffar hans släktingar, går på muséum och leker med Astrid. Det ska bli fint. Hösten är fin nu.

Kommentarer
Postat av: Laura

Stockholm? Då får du hålla utkik efter mig tycker jag! Hihi.

2011-11-10 @ 19:20:24
URL: http://vanilj.ratata.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0