KVÄLLEN

Helg igen ja. Veckorna går så himla fort verkligen. Denna veckan har det bara varit basgruppsarbete så jag har knappt varit i skolan. Har mest sovit länge och diskat massor. Men på tisdag nästa vecka är det redovisning och jag är så himla nervös pirripirr vill inte GILLAR INTE redovisningar. Men ska inte tänka på det nu nej. Ska bara göra roliga saker i helgen. Igår var roligt till exempel. Då var jag med min Stockholmslady Astrid. Hon är här i Göteborg (fast ej hos mig) och hälsar på lite. Vi åt på kinabuffé och sen åkte vi hem till mig och tittade på tusen tråkiga youtube- klipp och spelade Othello och sånt fintfintfintfint. Och idag var det också roligt för då träffade jag äntligen Elin igen och vi fikade och gick på stan. Jag köpte en jättefin spettsklänning som Elin också har (tvillingar typ) och sen köpte vi ASMYCKET godis hehe... Jag har blivit så sjukt sötsugen på sista tiden, fattar inte vad som händer?? Så äter jag lite grann och blir typ illamående och vill hellre ha chips men det har jag ju inte för det är jag aldrig sugen på fören jag redan har en massa godis och då är det ju onödigt att köpa chips också???? Fattar ni? Blä.

Ikväll jag jag i alla fall bara sitta ensam i min säng i myskläder bland tusen kuddar och äta mitt godis och dricka min pepsi max och titta på film och njuta av att jag slipper trängas på nån svettig klubb med dålig musik och äckliga människor och vakna bakis imorgon. Skiter i om folk tycker att jag är tråkig. Det är deras problem??

Amen.

Ps. Den här filmen har jag redan hunnit titta på ikväll:







The Darjeeling Limited. Mycket bra. Ds.


Kommentarer
Postat av: beabea

Den är så himla fin den filmen!

saknar dig, ses snart?

2011-10-22 @ 10:40:17
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: belle

1) sötsug? kolla så du ej har en liten minimichaela i magen

2) SAKNAR DIG

3) vad åt du till middag?

2011-10-22 @ 13:46:19
Postat av: jossekatt

åh det är bäst att sitta hemma i mjukiskläder på en festkväll och bara vara så jävla nöjd och veta att man inte kommer vakna äcklig och bakis nästa morgon. fattar du att vi ses om typ fem dagar? döööör. på måndag borde vi ses som tusan!! jag måste köpa skor och det vet jag att du är bra på. din tatuering är btw så himla fin. vill meeed. puss älskling.

2011-10-26 @ 18:17:29
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0